Auxiliar administratiu/va logístic

Adecco Vinaròs

T'apassiona el món de la logística i l'organització? Una empresa ubicada a Vinaròs, Castelló, està buscant incorporar el seu equip a un/a auxiliar administratiu/va logístic/a per exercir un rol essencial en la gestió de les seves operacions diàries. Aquesta és una oportunitat per a aquelles persones que gaudeixen dels entorns dinàmics i que valoren la precisió i el treball en equip.

Funcions

- Controlar i supervisar l'inventari de mercaderies, assegurant que els registres siguin precisos i estiguin actualitzats.

- Gestionar i coordinar els enviaments de productes, assegurant que arribin al seu destí en temps i forma.

- Organitzar comandes, verificant que es compleixin els requisits establerts pels clients i els estàndards de l'empresa.

- Emetre etiquetes, albarans i altres documents necessaris per al trasllat de mercaderies.

- Realitzar tasques administratives generals, com l'actualització de bases de dades, la generació de reports i la gestió de documentació.

- Col·laborar amb altres departaments per garantir la fluïdesa dels processos logístics.

- Resoldre incidències relacionades amb el transport o el lliurament de productes, mantenint una comunicació efectiva amb els/les proveïdors/es i clients.

- Donar suport en la planificació de rutes logístiques per optimitzar temps i recursos.

- Supervisar i mantenir l'ordre en l'àrea d'emmagatzematge, assegurant el compliment de les normatives de seguretat.

- Proposar millores en els/les processos administratius/es i logístics per augmentar l'eficiència operativa.










S'ofereix

- Un contracte inicial temporal amb possibilitat de passar a indefinit, oferint estabilitat i oportunitats de creixement professional.

- Horari inicialment de 08:00 a 16:00h encara que pot variar.

- Un entorn laboral dinàmic i col·laboratiu, on es valora l'esforç i la iniciativa.

- Oportunitats de desenvolupament professional, amb accés a formació i aprenentatge continu.

Requisits

- Formació en administració, logística o àrees relacionades.

- Experiència prèvia en un lloc similar, preferiblement en el sector logístic.

- Coneixements bàsics d'eines informàtiques i programes de gestió d'inventaris.

- Habilitat per treballar en equip i adaptar-te a entorns dinàmics.

- Capacitat d'organització i atenció al detall.

- Facilitat per resoldre problemes i gestionar imprevistos.